lördag 3 april 2010

Påsk

Vaknade tidigt redan 7.30 imorse, fattar inte hur jag kan va pigg så tidigt på morgonen. Men o andra sidan jäkligt gött o vakna tidigt, då sover man ju inte bort hela dan :-)
De första jag gjorde när jag vakna var att slurpa i mig min proteindrink sen på med kläderna och ut på en powerwalk , vädret är helt ünderbart! Blev en sträcka på 36 minuter


Frukost idag blev gröt med massa kanel och mosad banan, nybakat bröd från igår med ägg o kaviar & kaffe + vitamin/omega-3 tablett
De kallar jag en dunderfrukost ;-)

Runt 15.00 sticker jag & Kim till pappa och käkar påskmiddag.
Får se om jag hinner med ett rygg/axelpass idag på gymmet, är väldigt sugen på o styrketräna nu när jag har vilat från de i 2 dagar. ja de återstår o se hur länge vi blir kvar hos pappa och vad som händer ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...