tisdag 21 september 2010

21 september


Jaha så va de en ny dag, ny morgon samma rutin ... osv osv
Urs va dagarna går fort , känns som att man i princip går upp , äter, tränar, går och lägger sig. Man hinner knappt blinka innan de är kväll (nästan)

Morgonpromenaden är gjord, och idag tog de verkligen emot. Hade satt klockan på 7, men vart så förbannat trött och slö (trots att jag somna runt halv 11 igår), så stupa rätt i säng med en gång.
Vakna igen 8 då gick jag upp , tog på mig kläder , sörpla i mig kaffe och satte mig o fundera o fundera vääääldigt mkt på om jag skulle ut ...
Men jag vet att de känns så gött efteråt och nöjd med mig själv och Kim peppa mig så ut på 40 minuter fick jag ihop ialf, bättre än inget alls !




Ska börja med ett nytt träningsschema , ett 3-split
de kommer se ut såhär:
  1. Ben, rumpa, vader & mage
  2. Bröst, axlar & triceps
  3. Rygg, biceps, mage & underarmar

Så idag blir de bröst, axlar & triceps eftersom de inte alls va längesen jag körde ben och har fortfarande pyttepyttelite träningsverk.
Kommer köra på detta i några veckor och sen utvärdera hur de känns för min kropp och hur den reagerar , självklart kommer jag köra tungt och hela tiden sträva efter tyngre på varje pass!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...