lördag 25 september 2010

Pissarna

Molly
Tinka myser i min famn


Så gosiga pissungar :-) fast dom är inte så små, dom är ju några år men i huvudet är dom fortfarande små hihi


Har funderat nu över de där med o skaffa hund, och jag har kommit fram till att jag väntar med att skaffa hund då jag ser de så att vi har haft katter i hela vårt liv och detta är ju liksom deras hem o varken Tinka eller Molly har bott ihop med nån hund. Visst man kan lära dom , men jag väntar hellre. Men istället ...
så funderar jag på att skaffa en kattunge , och inte vilken katt som helst utan en katt som bor på hem för hemlösa katter. Har skickat iväg en intresseanmälan om att jag är intresserad av en kattunge, så nu väntar jag för fullt på svar från kattslussen :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...