torsdag 2 september 2010

Pannkakor med havregryn


Kim hade beställt pannkakor här hemma, vilket jag inte äter längre.. Fråga mig inte varför , men tycker inte de är nån riktig mat då jag anser att de bara innehåller mjölk o mjöl (inget man blir mätt på heller)
Så då fixa jag ihop min egen pannkaksmet :-)

¨
1 port
  • 1 ägg
  • 2 dl lättmjölk
  • 1/2 dl fiberhavregryn
  • 1/2 dl dinkelmjöl
  • 1/2 dl vetekli
  • olja till stekning
Äter mina pancakes med keso & kesella som jag rört ihop med en skvätt funlight och blåbär, in i frysen en stund (1 timme ungefär) och vips så har man en nyttig och asgo glass ;-)
Detta blev jag då mätt på, och hur gott som helst !

Mitt 2:a gympass är gjort , bröst/mage och vader = Kalas - superduper - toppenbra pass :-)

Nu ligger jag i sängen , nyduschad och ska snart sova. Upp tidigt imorgon för då är de dags för en heldag på spa med mammi :-) ♥
Ska bli så otroligt skönt , ser jag verkligen framemot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...