söndag 5 september 2010

5/9

oj oj vilket benpass :-) Helt galet va bra de gick , satte några PB också
Känns så otroligt gött när man under varje pass lyfter tyngre o tyngre, och man vet med sig att man blir starkare. Love that feeling!
Har fått i mig lunch , o nu sitter jag o kollar repris på Fångarna på fortet.
På Tisdag åker jag då, till Kiruna :-)
Packa väskan full, så de håller i 1 vecka och så får de bara väga 20 kg om jag inte minns fel!
Ser verkligen framemot att åka iväg med Elina, jag vet inte hur länge vi har pratat på att jag ska med henne , och först nu blir de av.
Sååå Elina raring på Tisdag ses vi ♥


åh va jag vill tatuera mig, är riktigt sugen på en chestpiece tatuering.
Nu när jag har massa pengar i kassan så måste jag bannemig passa på :-) Måste bara få tummen ur brunhölet och ringa ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...