torsdag 23 september 2010

många bollar i skallen

Ja gud va jag funderar , de riktigt knakar i de lilla jag har ;-)
Har vart o kollat på en liten amstaffvalp på 4 veckor, åååh så himla söt!! Nu funderar jag för fullt på om jag ska skaffa hund eller inte?! Tänk om man kunde få slippa göra alla svåra beslut , då skulle livet va mkt lättare :-)
Va förbi på Red Rocket också och kolla in min kommande tatuering, nu har jag ett litet hum på hur den kommer se ut men jag va inte riktigt nöjd med den än. Så ska tillbaka på Tisdag då förhoppningsvis är jag bombsäker och kan boka in tid.
Även då ska jag ha bestämt mig om jag ska ha vovsingen eller ej ...


*think think*

Har fått i mig en swebar och snart bär de av mot gymmet, kanske får ur tankarna ur skallen om jag får nåt annat o göra än o bara sitta här o grubbla :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...