tisdag 28 september 2010

Hej hå

Tisdag och full rulle :-)
Först blev de Vänersborg , där mamma skulle till Arbetsförmedlingen sen vidare mot Lidl där jag fick köpt mitt protein :-) Alltså 6 kg kesella 
Sen åkte vi vidare mot Trollhättan, först in på H&M där jag fick köpt träningskläder för 500kr och då fick jag 2 par linnen och 1 par byxor *tummen upp* , o när vi ändå var i närheten av Gymgrossisten så stoppa vi där så jag fick köpt BCAA 2 st sådana, käka ute och sen Red Rocket . Och den 18e oktober är de dags för min chestpiece tatuering !! Lääääängtarrrrr

Egentligen vilodag idag men fan jag kan inte va ifrån gymmet, så snart dags o fara mot AK för ett bicepspass :-)
Nu: sörpla i mig kaffe, knapra BCAA och i med kreatin
Snart: gymmet á la biceps


CIAÒ ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...