lördag 18 september 2010

God morgon!


Nu har jag vart hurtig på morgonen, lite stolt över mig själv *hihi*
Trots min extrema träningsverk i benen (kom knappt ur sängen för stramar nåt såpass) kravlade jag upp ur sängen redan klockan 7, gick ut i köket och koka kaffe
Efter mitt intag av vitaminer, omega-3 och en stor kopp med kaffe knata jag ut i kylan - 60 minuter powerwalk
Kanske att godiset igår gav mig energi haha, men i slutet av promenaden när de bara vart några minuter kvar gick de trögt - träningsverken började alltmer komma och jag typ släpade benen efter mig :-P
Men nu är morgoncardion gjord och frukosten i magen , så nu sitter jag med en filt runt mig i soffan.

Jaha o nu börja de spöregna , sikken tur jag hade som gick ut så tidigt :-)


Gymmet senare - bröst och mage ska få sig en omgång
Blir nog att jag hoppar på nån cardiomaskin efter passet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...