onsdag 15 september 2010

Härlig känsla


Helt ünderbart ! Direkt när jag kom innanför dörren på AK fick jag sån energikick och allt flöt på som bare fan :-)
Nöjd Linda efteråt! När jag kom hem skulle jag hoppa in i duschen men såg att tvättmaskinen va klar, tänkte äh va fasen kan lika gärna hänga upp de. Ojoj va mina armar skakade haha, hoppas på ordentlig träningsverk imorgon i mina axlar :-)

Har precis vart o handlat med mamma, o nu sitter jag i soffan med mjukiskläder och bara tar de lugnt. Ska iväg om nån timme igen och köra ännu ett pass , nummer 2
Idag ska jag laga middag, mamma & Frans har saknat de :-P Så blir "djungelgryta" på menyn
Har lagat de en gång förut , så blir en favvis i repris

Imorrn sticker vi till Uddevalla, cykelfan börjar krångla (ovanligt, alla våra cyklar har ALLTID krånglat) Gud vill inte att vi ska ha cyklar .. börjar ju fundera på om de är så
När vi ändå är på vägen åker vi förbi Red Rocket i Trollhättan så jag får lämna in mitt motiv på tatueringen jag vill ha :-)

Jaha och idag när jag skulle kryssa i att jag gymmat så ser jag nån har gjort en smileys vid mitt namn .. naw min hemliga beundrare är i farten igen haha



Kort från Kiruna

Stora gruvan i Kiruna


då menar jag verkligen STOR - gigantisk
De va en dag vi skulle åka nära gruvan så jag fick ta kort, men de va så jäklans mycket dimma så när vi stod brevid så såg man inte gruvan. Ja då är de dimma minsann

Vi åkte längst upp på toppen :-)
Här uppe ska dom bygga hotell , snacka om utsikt över hela Kiruna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...