fredag 17 september 2010

Powerwalk


68 minuter knata jag ihop

Rätt nöjd efteråt :-)
Satt i soffan innan jag skulle ut, tänkte "ska jag ut eller ska jag inte ut? Äh va fan , bara ut tänk inte gå ut med dig" Sagt o gjort , och skönt va de o få komma ut.
När man ska göra nåt, t ex ut och gå eller träna - tänk inte utan gör de med en gång! annars blir de garanterat att man tänker för länge och resulterar att man sitter där i soffan och blir breare över röven :-P Dessutom känner man sig jäkligt stolt och nöjd efteråt !
Dom sista minuterna va kämpiga, inte nog med att de börja spöregna och jag blev pisseblöt utan jag har sån fruktansvärt träningsverk i mina ben också

bra kämpat Lindis :-) *tummen upp*


Snart ska jag fixa ihop nåt o äta, blir rester eftersom de finns kvar så mycket. Sen vid 17 sticker jag på ett Friskispass.
Seee yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...