onsdag 22 september 2010

God morgon!


60 min powerwalk avklarad + mage! Frullen i magen , blev lite för mätt känner jag :-P
Huja jobbigt de där när man blir för mätt.. Men de sitter aldrig fel med en riktig frukost efter en morgonpromenix
Vaknade en kvart innan klockan ringde imorse, vantarna och tjocktröja på då de bara vart 4 grader.

-imorse klockan 7 -

Har blivit helt tok-kär i en amstaff valp på 8 veckor :-) ååh så himla söt!
Har pratat lite med ägaren till hundarna , och om jag får svar på om vi kan åka o kolla på valparna idag när vi ändå ska till Uddevalla så åker vi dit.
Inget säkert än , får se

Om en stund ska jag göra mig iordning , sen åker jag och mamma till Vänersborg till arbetsförmedlingen , sen vidare till Uddevalla för att hämta cykeln och förbi Torp för att kolla på vinterjacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...