måndag 6 september 2010

SWEBAR

- Ett paket -20 st -
Swebar är nåt av de godaste jag har ätit, fullproppat med massa vitaminer & mineraler
Perfekt som mellanmål eller efter träning *många tummar upp*
Breakfirst , en bar med mindre kalorier men lika bra/nyttig som swebar innehåller även omega-3 olja.

Swebar 55 g

Innehåll per bar
Kcal: 209
Protein: 17,9 g
Kolhydrater: 24,5 g
Fett: 4,4 g

Breakfirst 55 g

Innehåll per bar
Kcal: 147
Protein: 12,2 g
Kolhydrater: 19,6 g
Fett: 5,19 g

Va tvungen o pröva en breakfirst , med smak blueberry/vanilj.
Krispig inuti med bitar av blåbär och yoghurtöverdrag. Sjuukt jäfla god :-)

I min lilla låda med nyttigheter finns smakerna
  • pepparkaka
  • choklad
  • lakrits
  • jordgubb
  • mintchoklad
  • kaffe latte
  • fudge crisp
  • Breakfirst - blåbär/vanlilj

Nu har jag mina älsklingar , och till ett bra pris fick jag de också (kontakter vettu ;-) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...