onsdag 29 september 2010

Jag vill ha de såhär

.. för jag mår så himla bra utav de! 

Alla gör sina val och jag har gjort mitt val!
Alltså att tänka på va jag äter, hur jag äter , tränar. Man kan kort sammanfatta såhär - äta,träna,sova :)
Att äta,supa,sova är inte min grej. Nope i don´t think so!

Jag vet att folk runt omkring mig tycker jag är tråkig, men de är de här jag mår bäst av.
Visst jag kan  hänga med ut en kväll o umgås, men de blir väldigt sällan jag dricker. Tolka mig inte fel, jag älskar att umgås med mina kompisar men man kan faktiskt ha kul utan alkohol. Dessutom så förstör de otroligt mycket med allt jag jag har åstadkommit + att jag vet hur jävla dåligt man mår dagen efter och de är inte värt de, istället vaknar man upp pigg o glad och dagen är inte förstörd :-)

Jag har en bild i mitt huvud om hur jag vill se ut, och dit ska jag nå! Jag är ute efter den vältränade kroppen med definierade muskler,   de kommer ta tid, flera år men de är de värt för jag vet att jag kommer nå dit !
Självdisciplin och vilja! 






På tal om annat, vädret är hur gött som helst. Så därför blir de ut på en powerwalk senare under dan, först ska jag och mamma upp o handla lite

1 kommentar:

  1. Håller såå med dig! Dricker inte heller alkohol, känner liksom inte att jag har någon anledning till det :) Kul att du är så målinriktad, tror du kommer nå ditt mål snart :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...