torsdag 30 september 2010

Cardio

Pjuuh , först lite spurt på löpbandet (för crosstrainern va upptagen), sen tröttna jag så hoppa på cykeln i 5 minuter sen blev crossen ledig så då hoppa jag på den istället och körde 30 minuter :-)
Svettig och nöjd efteråt! Körde några set mage också.. Fast hur mkt jag än kör mage så får jag aldrig träningsverk , de spelar ingen roll om jag lägger på vikter eller hur mkt jag pressar.. Har skitsvårt o få kontakt eller över huvudtaget få träningsverk *suck* De enda stället jag behöver fokusera mest på tar inte alls *skratt*
Men på Lördag ska Kim köra stenhårt med mig och min "lilla" mage hihi

Åh detta kreatinet gör mig till ett svullo! Samlar massa vätska så man ser dubbelt så stor ut :-P
Fast man får väl se de positiva i de hela, de är ju musklerna som samlar vätska och blir större och de är ju kanooooon ! Har redan ökat i vikter på gymmet, BCAA och kreatin = finfina grejer :-)


Några bilder på knäppiskatten Molly



Såhär satt hon i ungefär 5 minuter, satt o krama om mina fingrar och kurra :-) 
haha hon är för söööt ! 
hihi hon är speciell 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...