söndag 5 september 2010

Veckans träning

V. 35

Måndag:
- Ben/vader & mage

Tisdag:
- 50 min morgonpromenad
- Friskis & Svettis

Onsdag:
- VILA

Torsdag:
- Biceps & triceps
- 20 min jogga/powerwalk = 10 min jogga & 10 min powerwalk
- Bröst & mage

Fredag:
- Axlar

Lördag:
- VILA

Söndag:
- Ben
- Rygg & mage + 20 min promenad till gymmet

Jag är väldigt nöjd med veckans workout :-) Och nu när jag åker på tisdag så kommer jag inte kunna träna på en hel vecka, sitter inte fel med låååång vila.

Jäkla skit jag börjar bli förkyld. Inte bra inte bra ...
Har kollat i princip hela dan efter chestpiece tatuering, och jag är såååå sugen på en nu :-) Har hittat några motiv, gäller bara att trixa ihop nåt.
Blir nog att jag ringer imorgon och hör :-)

Nu väntar min kesella på mig, har stått i frysen ett tag och nu är jag hungrig så hejsvejs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...