måndag 27 september 2010

Måndag


Morgonpromenad [X]
Gymmet - bröst, axlar, triceps & cardio [X]

En lindis på crossen förut ;)

Gick upp 6,30 imorse, morgonpigg!
Fick mitt intag av vitaminer, omega-3 och kaffet slukat sen va de dags för promenix
Blåste som fasen men inget regn ialf, rätt mörkt fortfarande
Hade kommit en bit på vägen, helt plötsligt börjar de göra svinont på framsida smalbenen. Vartenda steg jag tog gjorde så förbannat ont, de va nära jag gav upp o vände.. Men ack den som ger sig, och 48 minuter knata jag ihop! Good work :)

De gick finemang på gymmet också :-) Lyckades få personligt bästa i bänkpress - 40 kg , 8 reps 3 gånger (som jag föresten bara kört 2 gånger sen jag börjat gymma!). Hade klarat ännu tyngre om jag bara hade haft nån som hjälpt mig men de får de bli nästa gång.
Liggande tricepspress bak huvudet - 25 kg, 5-8 reps 3 gånger

_____________________________________
_____________________________________


Lunch efter gymmet
-Pasta & kasslersås, avokado och grönt -

Superenkelt och jättegott för o vara första gången
* 2 skivor kassler
* 1 vitlök
* 0,5 dl matyoghurt
* en skvätt vatten
* tomat
* oregano

Fräs kassler och vitlök, häll i matyoghurt och vatten.
Låt de koka ngn minut, släng i tomater som du skärt i tärningar
Krydda med oregano och peppar


1 kommentar:

  1. Vart får du allt ifrån (matidéerna)? jag blir så imponerad och inspirerad på samma gång :D hihi

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...