fredag 3 september 2010

En dag på spa


Har vart en helt underbar dag, så otroligt gött :-) Mamma har mått som en drottning *hihi*
De hela började med en förmiddags fika i Kroppefjäll , efter de va de dags för lunch.. MmmMm vilken mat dom har , oh lord vilken lyx :-)

13,30 hade vi tid för vår första massage , 2:a 14,30
så under tiden vi vänta tills klockan skulle bli halv 2 , gick vi ner till huset där Spa & hotell låg. Fick våra kort morgonrock tofflor och handduk, gick o bytte om till badkläder sen satte vi oss i jazuzzin och bara njöööt.


- lunch -
Hjortfärsbiff, färska kantareller i sås, ugnsstekt potatis
ruccolasalla, rörda färska lingon & gurka i lake

Redo för jacuzzin hehe

Suddig bild på mamma, happy face :-)

Göööttt !

oså jag

dags för dusch , efteråt 50 minuters
helkroppsmassage :-)

Väntrummet

mamma väntar på massage :-)

medans hon va inne på massage passa jag på att
utforska gymmet. Men ... de va alltför nya grejer förstod mig inte på
vissa maskiner :-P Jag är van vid dom "vanliga/gamla" maskiner vi har på AK

När vi va klara åkte vi förbi affären. Bestämde mig för o ha min ätardag idag :-) De blev ugnsbakade chips och Ben & Jerry glass , har aldrig smakat nåt utav de så ska bli spännande o se hur de smakar.
Vart en sväng till gymmet också, axlar fick sig en omgång :-)

Nähä dags för ett efter-tränings-mål = kesella m funlight (in i frysen) , müsli & ägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...