tisdag 7 september 2010

Kiruna




Upp tidigt som attan idag , klockan 3 imorse/inatt gick jag upp.
Vart en låååång dag, och är rätt slut nu.
De börja ju bra ..

först krånglar Elinas tåg från Hultsfred och sen när vi kommer till Stockholm och ska åka mot Arlanda , så glömmer Elina mappen med alla sina papper och våra biljetter . Så vi fick springa som dårar till informationen och be dom stanna tåget så vi fick hämtat de.
Sen skulle vi checka in , de gick ju fint men så skulle vi igenom kontrollen... La upp mina grejer på bandet och gick igenom visiteringen, klart som fan att dom ska kalla på mig och fråga va jag har i väskan!
Ja och i min lilla väska hade jag några kesellaburkar, en handkräm och bodylotion + en kylklabb. Och detta fick jag inte ha med på flyget?! Antingen va jag tvungen o slänga allt eller checka in igen , så då va de bara för mig att gå tillbaka till incheckningen och sen gå igenom kontrollen igen. Jaha då var jag ´tvungen o ta av mina boots ?!!!! Åååh fyfan va arg jag var, svettig som en gris + irriterande stockholmare som hade en jävla attityd.

Blir nog inte så mycket bloggande nu när jag är här.
Nu ska jag käka middag, lasagne har Anita lagat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...