fredag 12 februari 2010

13:40

Sitter i skolan och väntar på att mamma ska komma o hämta mig, jag är för lat för att gå hem.. Fyyy Linda
Men jag gick faktiskt till skolan imorse åh fy satan va kallt de var, ännu kallare är de nu + att de blåser kallt också. Blir hem, käka mellanmål sen iväg till gymmet o köra lår. Känns lite lite o bara köra lår idag, men får se om de kanske blir nån tur på löpbandet eller cykeln.
Satt igår på kvällen med min bror o planerade in några nya övningar som jag ska göra på gymmet. Kom faktiskt på detta heeelt by my self ;-) ! Blev övningar som fjärilen, 21:an och några till. Tänkte att jag måste variera lite så jag inte kör samma övningar om o om igen. Kör denna veckan ut med tungt, och nästa vecka börjar jag något lättare.
Detta känns riktigt bra!
Middag idag blir fläskfilé och potatisgratäng , mums fillibabba

Nej nu får jag göra mig färdig för snart är hon här

1 kommentar:

  1. Sv: Okej, spännande! =) Verkar vara en hel vetenskap det här, haha! Hur planerar du att träna sen? Eller ska du variera mycket även i framtiden? Jag vet inte riktigt vad jag har för mål, eller ja slimma till kroppen lite, vore väl kul om man kunde se någon skillnad såklart :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...