tisdag 23 februari 2010

Tisdag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men kände att jag behöver skriva av mig lite.
Va har man gjort idag ? Somna på soffan inatt, låg o kollade på en film oså stensomna jag. Vaknade klockan 6.00 av att en viss gubbe (Frans) i huset ska bröta o ha sig att han aldrig kan vara tyst när han ska greja med saker. Somnade om i kanske en halvtimme och sen vaknar jag av att soffan eller om de kanske var huset , ah ialf att de skakade till 2 ggr och de var typ 2 sekunder emellan varje. jordbävning ?? Scary ...
Vart ute och skottat också, mykt bra träning de där + att de ä roligt (ibland). Handlat med min kära mamma också, lagat mat. Ja de är väl de jag har gjort, imorgon blir de träning woho!
Jo just de mina kära vänner , fick sms idag att mitt paket från gymgrossisten kommit , så hämtar ut de imorgon
Nej nu ska jag förbereda en proteindrink , ja de är sååå mykt jobb att göra iordning en. Nae kanske inte , hälla i lite pulver sen i med vatten, skaka .. färdigt , svårare än så är de inte ;-)
Blir också ett litet kvällsmål , kesella med funlight och nötter, knäckebröd med makrill goooottt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...