torsdag 4 februari 2010

Skola

Sitter just nu i ett av klassrummet på Bf, alldeles själv i min rullstol hehe. Eller ja bf:s rullstol.
Har precis käkat lunch, hade inte med mig nån lunch till skolan idag så åt skolans så de blev fisksoppa , den var faktiskt god. Konstigt nog , för skolans mat brukar smaka skit! dålig mat med andra ord.
Väntar på att sista lektionen ska börja , som börjar 13.15 Estetisk verksamhet, och jag har musik. Första gången jag går på de sen vi börja med nya schema så får se om de är kul eller inte.
Idag kommer Elina tralala :-D ! Hon ska va i Mellerud runt 19.00 , men nu när de vart sånt oväder så kommer hon garanterat senare, skulle inte förvåna mig heller för alltid när hon ska åka tåg eller nåt så krånglar de hehe. Men de ska bli så jäkla kul att träffa henne, som jag saknat den tjejen ♥

Alltid på morgonen så äter jag gröt med äpple i, men idag ville jag prova nåt nytt så vispa i ett ägg i gröten och toppa med frysta hallon/blåbär . Gud va gott de var! Konsistensen blev liksom tjockare och fylligare på nåt sätt , jäkligt god ! Ska jag absolut fortsätta med.
Så ja.. Havregrynsgröt med äpple kanel och ägg (allt i ett) , proteindrink. Men jag blev inte så mätt på bara gröt, så mumsa i mig ett fiberknäcke med philadelphiaost och rostbiff.
Och ja, efter den blev jag proppmätt.. Nästan så att jag ångrar att jag åt de sista haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...