tisdag 16 februari 2010

Tisdag

Håller på o förbereda min mat tills imorgon, de blir kyckling o nåt mer.
Känner att de är lite smått krångligt nu när jag ska räkna ut hur mykt gram protein jag får i mig , jobbigast är de när de inte står på förpackningen! Blir galen!!
Gårdagens träningspass ... ja de gick fort mina vänner haha, 15-20 minuter :-P Men jag kan ju säga att de var riktigt jobbigt, och svettig blev man. Efteråt blev de cardio i 20 minuter, och jag skulle naturligtvis dum som jag är ställa mig på crossen (dumt val) ! Resulterade bara att jag fick nå djävulskt ont i mina hinnor, så i fortsättningen blir de motionscykeln.
Idag blir de ingen träning, bara ta de lugnt. Göra i ordning min mat, sen bara kolla på tv.Får se om jag går ut sen, men de är ju inget som lockar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...