onsdag 17 februari 2010

2010-02-17

Dåligt med uppdatering här, men jag orkar verkligen inte hålla på o krångla med denna förbannade skärmen som tar en evighet att starta. Men nu så jäklar fick jag igång den på ja.. 10 minuter kanske. Woho rekord för fan!
Mamma har vart o köpt en kabel som man ska föra till tv:n så att man kan ha tv:n som skärm istället.
Träningen går finfint, känns dock lite meningslöst när man kör så fort med tanke på att passet bara varar i ungefär 20 minuter, men man blir då svettig ialf. Kör ju "lätt pass" i bara 2 veckor sen går jag över till de vanliga igen, och då har jag bestämt mig att jag ska börja med BCAA .


Skit i valkarna (kärlekshandtagen) , kolla på ryggen istället ;-)
De börjar ge sig nu, men ännu större ska de ju bli såklart! Får ge de lite tid
bara, har ju som sagt hållit på i 3 månader.
Strecket över ryggen kommer ifrån att jag har suttit emot sängkanten

Nej nu kallar toaletten, måste tömma min urinblåsa tjing tjing

1 kommentar:

  1. Häääärligt! träning ger resultat alltså ;) bra jobbat! nu blev jag peppad också :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...