tisdag 9 februari 2010

Tisdag

Ska snart iväg till gymmet, kör bröst/axlar och cardio idag. Känner inte för att träna idag, men blir väl förhoppningsvis bättre när man väl är på gymmet. Tror nog att de är att jag ska cykla på gymmet sen som gör att jag inte är så speciellt sugen på att dra dit. men men bara att bita sig kragen o göra de!
När jag kom hem förut så hade jag fått ett paket från Vitalas Slim, och i paketet låg de 4 paket med tabletter. Ni kommer ihåg dom pillerna som skulle minska i fett bla bla bla ... Jag hade ju helt glömt bort att ringa o avsluta mitt konto så nu har jag fått ännu mer piller o dessutom betala jävla 328 kr!! Ringde till dom med en gång o fråga om man kunde skicka tillbaka de, men de kunde man ju naturligtvis inte, JÄVLA SKIT!! Vill inte ha mer sånt ..
Nej nu ska jag ut i skitvädret och cykla till gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...