tisdag 2 februari 2010

Svett o flås

Grymt bra träningspass idag *tummen upp* ! Börja med låren o sist vader , vaderna har jag bara 1 övning är rädd att överanstränga dom med massa övningar eftersom jag har sån problem med dom. Känner redan nu av att jag har lite ont .. Efter de mumsa jag i mig en banan och ställde mig på crosstrainern och körde hårt i 20minuter!
Cyklade hem i helvetes skitvädret, de snöa o blåste nå fruktansvärt så var skitjobbigt o cykla + att jag var dysvett! Kom hem käka middag, stekt kyckling, bulgur, grönsaker och avokado/kesoröra.
Duschen och nu sitter jag här o har precis smaskat i mig en sharonfrukt , var väl sådär gott.
Börjar senare imorgon så får lite sovmorgon, kan nog behövas för var ganska trött idag i skolan . Sov så himla dåligt inatt
Lägger upp bild på min förändring på armarna


December/januari - minns inte riktigt när de var


Februari

Vet inte om de är så jättestor skillnad men jag känner/ser att jag blivit biffigare runt axlarna. hmm.. ja ja de blir större med tiden ;-)
Alltså de är konstigt, när jag man ser med egna ögon på armarna så ser dom biffiga ut men så tar man kort så ser dom helt slappa ut haha. skumt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...