tisdag 2 februari 2010

Tisdag

Är i skolan, slutar min lunch om en kvart sen börjar religion som vi ska ha i 2 timmar. Efter de ska jag traska hemåt, och sen fara till gymmet. Ben och vader som ska tränas idag, och även cardio. Blir isf crosstrainer i 20 minuter.
Usch igår mådde jag verkligen dåligt ! Vet inte om de var att jag fick i mig för lite näring eller va de var , mådde ialf jättedåligt på eftermiddan. Var jätteslö , skaka och kändes som om jag skullle spy när som helst. Men som tur va så gick de över! Vill ju inte gå på nån vinterkräksjuka nu.
jo en till grej... Elina kommer på Torsdag :-D !! Hon ringde igår och sa att hon har beställt biljett o att hon stannar tills på måndag. Åh gud va glad jag blev! De ska bli riktigt kul ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...