lördag 27 februari 2010

Hemmagjord pizza

Mamma var snäll o körde oss till AK, vädret har ju blivit sämre så de är blött o slaskigt ute.
Väl på gymmet körde jag axlar och bröst, de gick kanon! Efter de tog jag min proteindrink och banan sen upp på löpbandet i 30 minuter. nu menar jag inte lugnt utan tufft som fan ;-)
Mamma kom o hämta oss, sen var de bara hem o börja laga pizza.

Denna pizzan gjordes inte på deg utan jag använde mig av tortillabröd och istället för tomatsås eller tomatpuré så hade jag lätt creme fraiche tomat&basilika.
På min pizza hade jag lök, ananas, räkor, tomat och ost. (12% ost )


Snart snart färdig ......


10 minuter senare, Lindas Special haha

Åh vilken god pizza , jag är ta mig fan bäst ;-) yummi!
Om ni nån gång ska göra hemmagjord pizza så testa med tortillabröd och creme fraiche.

Ska snart hoppa in i duschen och ikväll blir de kanske Trollhättan på Rockabilly.
De är nog kanske på tiden att jag får komma ut lite, är ju bara hemma nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...