fredag 5 februari 2010

Ispinne

Känner jag mig som nu, en iskall frusen ispinne. De är svinkallt i skolan , sitter med jackan på o fortfarande fryser jag , mina händer är kalla och stela. Knappt så jag kan skriva.
Har bara haft en lektion idag o de var på morgonen, psykosocialt arbete. Slutade 9.30 , men jag ska till sjukgymnasten kl.13,00 så tyckte de inte var nån idé att cykla hem för att sen dra ut igen. Så stannade kvar i skolan kolla lite på tv , käka lunch. Så nu ska jag snart dra mig till Vårdcentralen. Sen hoja hemåt
Undra va Elina har gjort medans jag vart i skolan ,säkert sovit :-P ! Får se va vi hittar på idag, jag är väldigt sugen att gå ut i snön åka pulka eller nåt. Dra på sig termobyxor mössa o hela paketet. Fast vi har inga pulkor hemma men går ju minst lika bra med påsar, jäklar vilken fart man får haha.
Senare idag blir de en sväng till gymmet, lår/mage som ska tränas. Efteråt kör jag lite cardio.
Nu börjar klockan närma sig 13.00 , måste cykla iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...