torsdag 11 februari 2010

Det har vart en

.. händelserik dag idag
Började 8.30, men idag så var jag på ett dagis med barn mellan 1,5-3 år. De va kul, o dom är så himla gulliga :-) Var där till lunch, traska sen hemåt och åt lunch kollade lite på tv:n.
Cyklade till skolan och hade estetiskt verksamhet dom sista timmarna.
Håller på o lära mig att spela gitarr , ska nämligen lära oss (min grupp) att spela en låt med allt vad instrument är. Trummor , bas, piano sång gitarr ja de mesta. Så de ska bli spännande o se hur allt blir i slutändan.
Idag ska jag bara ta de lugnt, ingen träning idag måste vila mina muskler.
Ska börja med maten om en stund, de blir stekt kycklingfilé med bulgur avokado och lite annat gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...