lördag 6 februari 2010

Lördag morgon

Hejhåå
Sitter här med morgonrocken på , har nyss käkat frukost. De är nog de bästa på hela dan, frukost! Man känner liksom suget efter gröt på morgonen , kanske nåt bröd eller ägg. Mums
Elina ligger fortfarande o sover, sömntuta :-P
Igår tog vi de bara lugnt, fanns inget o göra här i Mellerud så vi beslöt oss att gå till affären o handla lite gott. Och med gott för mig blev de popcorn! De har jag inte ätit på länge så de var gott.
Kom hem satte oss i soffan i vardagsrummet och kollade först på Dirty Dancing , sen hyrde vi en film en rysare.
Blev också en sväng till gymmet igår, lår och mage. Men körde aldrig nån cardio.

Var hos sjukgymnasten igår också, blev tillsagd att inte gå på crosstrainern nå mer :-( ! Fuck! Jag som gillar att gå på den maskinen, men den belastar tydligen vaderna en aning , vilket gör att jag får ännu mer ont i mina benhinnor. Så den kan jag utesluta med en gång, visst jag känner ibland efteråt att jag har lite ont men inget jag brukar tänka på så..
hmm så jaa, om jag ska köra cardio i fortsättningen så får de antingen bli cykel eller roddmaskin. Roddmaskin = trååååkigt! Cykel, ja jag cyklar ju en hel del annars så de blir ju också tråkigt.. Simma kan jag utesluta med en gång, de är sååå tråkigt!
Med de sagt så blir de cykla i fortsättningen.
Åh idag kommer Åse hem :-) ! Hon ringde igår o sa att hon tar tåget så hon är hemma idag runt 18.30 , så hon följer också med på kalas imorgon. Jo vi ska till Norge på 90års kalas, blir nog trevligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...