torsdag 25 februari 2010

go kväll

tjena tjena mittenbena
Här sitter jag i sängen och har precis slurpat i mig en proteindrink och mumsat i mig lite keso, fortfarande hungrig! men mina kalorier bara flyger iväg och nu har de liksom sagt stopp så inget mer i min mage
Kom in för en liten stund sen , vart ute och skottat. Duktig jag är hihi, idag har jag fan vart duktig. Imorse vakna jag 6.45 , upp tidigt som attan för o hjälpa mamma o städa trappor. Sen for jag och Kim till gymmet runt 14.00 , körde skiten ur min mage försökte verkligen få bra kontakt med mina magmuskler och idag lyckades jag grymt bra med de. Körde också rygg, men där får jag inte alls lika bra kontakt de är skitsvårt o få kontakt med musklerna där. Jaja de kommer väl med tiden.
Oså nu skottat snö *tummen upp på detta* !
Imorgon ska jag vila, så antingen blir de en morgonpromenad eller skotta (beror ju helt på hur mykt snö de kommit) . Sen så tränar jag Lördag och vilar söndag, för på måndag börjas de med de nya träningsschemat. Tro de eller ej men jag är faktiskt jäkligt peppad för o bränna fläsk , here we go!! ;-)
Mitt mål är ju till studenten så nu jävlar alltså ska de hända grejer!
Nä nu ska jag fortsätta kolla runt lite på internet läsa lite bloggar sen lägga mig ute i soffan o glo på en film som börjar 23.00 .

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...