måndag 8 februari 2010

Måndag

Har precis käkat lunch och nu sitter jag i skolans datasal, väntar på att mamma ska komma o hämta upp mig för att sen säga hejdå till Elina som åker hem idag :-( !
Måste åka ner till henne också, pratat på att åka till Norrland också :-) Som måste bli av snart !

Usch va jag är trött o seg idag ..
Ska till Bloms om en stund med mamma och Åse. Kanske hittar mig nåt fint.
Senare idag blir en sväng till gymmet, nu har jag inte tränat på 2 dagar. Känner mig gött sugen på att träna, alldeles för länge vila nu.
Igår var vi på kalas i Norge, mykt trevligt och väldigt mykt gott hihi. Dock väldigt trött, så höll på att somna på kalaset hehe.
Nej nu ska jag gå ut, för snart kommer dom o hämtar mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...