onsdag 24 februari 2010

Ändring på träningen

Har suttit nu i 1 timme och planerat med min bror angående min träning , hur jag egentligen ska göra. Om jag ska först bygga muskler eller om jag ska förbränna fett. Och vi kom fram till de att de är nog bäst om jag förbränner fett först och sen bygga muskler.
Så nu har jag ett helt nytt schema som enbart består av massa fettförbränning, åh shit.. Eller jo jag har ju några övningar kvar på styrketräning, såsom bic/tric , axlar och mage. Så nu ska jag fan köra skiten ur mig själv och verkligen få bort de envisa förbannade fläsket!! Mitt mål till sommaren är att jag ska väga runt 54,5kg = -4kg alltså. Önska mig lycka till , kan jag verkligen behöva. Nu ska jag ge mig fan på att detta funkar!
Och sen när jag uppnått detta så börjar jag bygga muskler.
Visst efter all styrketräning så har jag ju byggt massa muskler men de försvinner faktiskt väldigt lite och då menar jag lite fett, så ända utvägen på detta är väl att jag kör fettförbränning så de ryker!
Mitt kosttillskott BCAA får jag helt enkelt vänta med att ta.

Har precis käkat kvällsmål , hackat ägg i keso yummi & proteindrink
Snart borsta gaddarna och hoppa i säng, upp tidigt imorgon och hjälpa mamma att städa trappor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...