lördag 27 februari 2010

God morgon

Ska snart iväg och handla med mamma, köpa ingredienser till pizzan vi ska göra senare idag. Nu vet jag vad för pizza vi ska göra, och vad jag ska ha på den. De är fan inte lätt o veta alltså :-P
Men nu så.. tar några pics sen så kommer lägga upp
De blir ingen vanlig pizza med flötig deg utan nåt heeeelt annat sörrni
Jag är så sugen att gå ut ikväll , de händer saker i både Orust och Trollhättan. I Orust så spelar Pat C Miller, sen var de nåt till band jag inte minns namnet på o sen lirar "SkinnyJim Johan" som DJ , och i Trollhättan spelar John Lindberg trio.
Frågan är bara om Mackan hade plats i bilen, hm jaja får se ikväll som sagt .
Blir en sväng till gymmet sen också, bröst/axlar och mage även löpbandet står på tur ;-)

Nu ska jag göra i ordning min lunch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...