söndag 21 februari 2010

Rätt okej ..

.. benpass idag. Passen blir så jäkla korta, de går säkert 20minuter sen är jag klar. Men jag får tänka såhär istället att detta återhämtar mina muskler och sen är de bara 1 vecka kvar sen kör jag på som vanligt igen. Längtar tills jag får hem mitt kosttillskott BCAA.
Efter benpasset traska jag vidare till löpbandet och gick tufft i 26 minuter i 7km/h, svettigt och flåsigt men guuud så skönt! Eftersom jag inte kan springa/jogga så kör jag på som fan med tuff gång istället *tummen upp*
När vi vart klara så var de bara att traska hemåt, plogbilarna har ju inte skottat på trottoaren så man var ju så illa tvungen o gå på vägen. Rätt så irriterande för biljävlarna förstår inte att man inte kan gå på trottoaren så dom tutar o har sej!
Nu har jag precis kommit ur duschen, tänkte sitta här vid datorn en stund sen blir TV:n min vän för resten av kvällen.
Ska försöka med o komma ut på en promenad imorgon på morgonen, får se hur vägarna är här runt omkring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...