lördag 13 februari 2010

De blev inget ..

.. gym idag
Vet inte varför de inte blev nån träning idag, men kroppen sa liksom ifrån. Låg i sängen o kolla på tv o helt plötsligt så blev jag skittrött så tänkte ; nääe jag orkar verkligen inte cykla bort till AK o gymma.
Jag hade ingen energi eller lust alls, kroppen är allt en bra manik ibland. Man måste helt enkelt lyssna på den när den säger ifrån ;-)
Imorgon däremot blir de gym, då jäklar ! Söndag och sista dagen på veckan då jag kör hårt då jäklar alltså ska jag köra järnet.

Måste bara berätta vad som hände förut när jag låg i sängen, jag hade Tinka på bröstet hon låg där o sov och så kommer Molly in. Går fram till sängen tittar upp, och jag lockar på henne att komma upp i sängen o lägga sig brevid mig, när hon nu hoppar upp o ska lägga sig tappar hon helt plötsligt balansen och kan inte stå. Hon ramlar hela tiden ! Jag blir såklart livrädd för att nåt hänt henne (hon hade precis vart ute) , så jag flyger upp ur sängen tar ut henne i hallen för att försöka hjälpa henne att gå men hon ramlar hela tiden. Men man ser inget tecken på att hon kanske brutit nåt, jag var alltså livrädd att samma sak hänt henne som min första katt Nicke. Han hade också vart ute när han kommer in så kan han inte gå o mjauar hela tiden, sen tyvärr så gick han bort :-( Så jaa, jag börjar faktiskt o gråta ..Fyfan , inte Molly också tänkte jag. Men som tur va så blev de bra sen , hon fick lite burkmat och nu mår hon bra igen :-)
Hon kanske bara ville ha uppmärksamhet lilla tollan hihi

Satt o läste i norska "Hjemmet" och hittade ett skitgott recept som jag ska laga imorgon.
Så då blir de jag som ska laga middag, blir våfflor också :-) De är ju trots allt Alla ♥ dag

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...