söndag 21 februari 2010

Åh jag känner mig så jäkla duktig!

För igår så skotta jag sjuhelsikes med massa snö i flera timmar, och idag har jag skottat snö i några timmar och snart blir de gym!
Man känner sig så otroligt jäkla nöjd med sig själv
Vår granne Mats är ju en ängel, han äger en traktor så han har tagit bort de värsta av vår snö. Fick också höra förut när jag var ute att vårt kvarter är de värsta runt omkring, då kanske ni kan tänka er hur de ser ut här. De som ligger på marken är t om högre än mig, och jag är runt 157cm. Härligt med snön :-P
Nej nu ska jag slänga i mig ett mellanmål o byta om till träningskläder sen iväg till gymmet och köra skiten ur mina ben, blir också tuff gång på löpbandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...