lördag 13 februari 2010

God morgon!

Hej hej hallå
Vakna 7.15 helt klarvaken! De är inte illa på en lördag
Fast jag somnade ganska tidigt igår, var hur trött som helst. Men väldigt skönt o vakna tidigt och pigg idag.
Har fått i mig frukost för en liten stund , blev en hejdunder frukost. Som vanligt blev de gröt med äpple o kanel i, 1 ägg , 1 knäckemacka (fiber plus) med makrillfilé i tomatsås & proteindrink
Kan ju säga att jag blev mätt, oops .. jaja frukost är de bästa på hela dagen så de så :-) !
Senare idag ska jag iväg till gymmet , biceps/triceps & mage.
Gött att de är sista veckan nu som jag kör hårt, för fyfasen va tråkigt de är. Så på måndag börjar jag med 15-20 reps * 3 set , fast nu bara 10 sekunder mellan repsen. För att återhämta mina muskler och leder nu när jag kört hårt i 3 veckor.
taggad som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...