söndag 14 februari 2010

Sista hårda passet

Imorgon börjar jag med återhämtning, dvs 15-20 reps med bara 10 sekunders vila och med extremt lätta vikter.
Har också gjort några ändringar i mitt träningsschema så nu har jag lite nya övningar o så har jag tagit bort några. De var ett riktigt jäkla bra pass förut, jag var inte alls motiverad att träna när jag var hemma men så fort jag kom till gymmet fick på lite musik så jäklar kom de. Hade t om ökat i kg på biceps *tummen upp* !
Efter träningen cyklade vi hemåt, så fick jag käkat sen in i duschen, oså blev de faktiskt en våffla till efterrätt med kesella och bär. nom nom
Så nu kan man ju säga att jag är rätt så mätt!
Börjar senare imorgon, skönt de. Ska träffa Issa efter skolan och då ska vi kolla efter jobb till mig inom LSS , efter de blir de gymmet lår & cardio

Fan´s jävla skit va jag andas dåligt, fattar inte vad de är för fel. Har ju vart hos läkaren o kollat upp de och inget fel. Blir snurrig för minsta lilla, åh suck!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...