söndag 28 februari 2010

Trött och seg

Gårdagen var jag i trollhättan med Mackan o co, spelning i folkets park John Lindberg trio. Inget större faktiskt, var sån där typisk raggar-rock vilket jag hatar! Nä inte min stil över huvudtaget, men kul o träffa massa folk som jag inte träffat på hur länge som helst.
Precis kommit hem från gymmet, var egentligen tänkt jag skulle vila idag. Men så imorse så fick jag sånt ryck att jag bara var tvungen att gå dit, och även om motivationen sakta men säkert höll på att försvinna under dagen så röva jag bort mig dit ialf! bra gjort ;-)
Har vart på så dåligt humör nästan hela dagen, vet inte varför men har vart så jäkla trött o inte haft lust till nåt. Så påväg till gymmet var mitt humör inte så bra :-P Men så fort jag kom till AK så gick jag direkt in till rummet där löpbandet står och satte på en DVD-film och de blev 45 hårda o svettiga minuter *tummen upp* Benen bara flög fram så blev lite jogging emellan åt.
Nu sitter jag och klunkar i mig en proteindrink och käkar lite kesella med nötter och russin, ska snart hoppa in i duschen. Sen blir de fan sängen tidigt, gör trött !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...