onsdag 5 maj 2010

Ååååh ONT!!

Fyfan vilken smärta! Fick ju hem mina plugs igår och skulle bestämt börja töja mina öron. Sagt o gjort .. Men dra åt helllllvettte va ont ! Nästan så att jag helt glömt bort hur ont de gör, de går liksom inte o förklara. Hoff pallar man verkligen 6mm till när bara 2 ynka mm gjorde rövigt ont?! JO jag måste!!
Har töjt ena örat från 8 till 10 (jag är rätt öm och svullen), så har min gamla plugg i där och i andra örat får jag ha en stor fet tjock tjurring som hänger o dinglar, vill verkligen inte ha i den de ser rent ut sagt förjävligt ut.
Men va ska man göra om man inte har nåt annat smycke. Kör väl igång o töjer snart igen ... oooooh

Hann med ett matteprov idag, kändes la rätt okej. Om jag ska va helt ärlig så tror jag inte jag klara de, massa x & y .. Urs!
Nähä nu slutar jag, dags o knata hem.
Käka middag , sen iväg på TSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...