tisdag 4 maj 2010

Maximal träning

På gymmet körde jag maximalt med styrka på bröst och biceps + 4 övningar mage
Tänkte skriva upp hur jag körde.

Bröst
  • liggande hantelpress: Maxvikt 15kg, 4 reps 2 set sen körde jag 5-6reps på 11-13kg
  • pec deck: körde något tyngre än jag brukar fast 5-6reps
Biceps
  • Bicepscurl med stång: Maxvikt 24kg, 3-4reps 2 set
    Utöver detta så värmde jag självklart upp med något lättare vikter.


Efter gymmet cykla jag hem o laga mat, idag blev de:
kyckling, zucchini, purjolök, tomat, avokado, keso, broccoli & kesellaröra = GÖTT !
Sen mamma köpte hem tacokrydda har jag använt de till nästan all mat jag lagar, så jäklans gött! Kan ha de till nästan allt + chilikrydda och paprika.

Fan nu börjar klockan bli mykt, jag har inte ens duschat än. Kanske dags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...