söndag 16 maj 2010

Veckans träning

10-16/5

Måndag: Bröst, Triceps, axlar & mage

Tisdag: Rygg, biceps & ben

Onsdag: Vila

Torsdag: Bröst, triceps, axlar & 15 minuter motionscykel

Fredag: Rygg/biceps & mage + 10 minuter motionscykel

Lördag: Vila - sjuk

Söndag: Morgonpromenix 30 minuter , ben / mage

Bra vecka trots alls :) Jag är nöjd!
Men ska se till att fått dela upp mina pass istället så slipper dom bli så jäkla långa varje gång, rätt jobbigt faktiskt.

Nu: kesella m funlight & nötter
Sen: nana kudden zzZZzzZ

3 kommentarer:

  1. sv: Hej tjejen!
    jätteroligt att höra att du gillar och intresserar dig för träning & min blogg!

    Har hållt på med styrketräning i flera år av och till men har börjat på allvar (med sikte på tävlingar) sedan i Oktober förra året. Lägger upp min träning som så att jag bulkar under vintern och deffar från typ mars-juli. Just nu är planen att gå ner så mycket i kroppsfett som möjligt denna säsongen för att sedan bulka fram musklerna igen under vinter och sådär håller det på tills jag når de resultaten jag vill ha. Man får räkna med att det tar lååång tid att bygga muskler och bli av med fettet. fråga vad du vill veta så ska jag nog kunna ge dig en del tips :) lycka till!

    SvaraRadera
  2. kör ingen konditionsträning på gymmet alls just nu, det sliter mycket på musklerna att konditionsträna såvida man inte gör någon lågintensiv träningsform som typ promenader! promenera försöker jag göra ca 5-6 dagar i veckan och styrketräna gör jag också 5-6 dagar i veckan. Så tjah, jag fokuserar mer på styrketräningen. Jag ser inte riktigt mina promenader som träning.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...