måndag 3 maj 2010

De gick bra tillslut ialf

Snacka om att jag hade tur , de var inte bara jag som inte kunde förhöret så vi ska ta de nästa vecka istället. *pjuuh*
Excited - yes I am. Och vet ni varför? .. För snart är jag klar med min studenklänning sydde igen dragkedjan idag sen ska den sys upp lite och finslipas lite här o där. Sen är jag färdig :)
Än så länge är jag supernöjd med den, den sitter bra och har en good looking passform hehe.
Ska allt ta kort på den när den är klar.

Har precis fått i mig lite käk och hjälper Kimmen med att räkna ut hur mykt kalorier o bröte han ska ha i sig nu när han ska deffa till sommaren, Lindis är duktig *blink blink*
Ha, och mer då.. Nä de var väl inget mer , ciaó

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...