fredag 28 maj 2010

Hemlig resa

... tog dom oss till NORGE :)

Själva resan började 8,30 från skolan sen åkte vi vidare mot Ed. Och vi hade ingen aning om vart vi skulle


Första stoppet - fikapaus


o sen hörrni , framme i Halden Fredriksten :)


Mysigt :) Gjorde iordning vår picknick och satte oss i gräset medans vi vänta på att gå upp mot fästningen




Utsikt över Halden





Här har vi då Carl XII liggande död i sin vallgrav,
och bilderna bakom är hans skelett. Och bilden brevid visar då hur man tog hand om människor förr då man hade råkat illa ut , mysigt va?


Växel hallå hallå ...


Min underbart goda räksallad, och nybakat bröd

Resan har vart skitskoj :) De roligaste på länge med klassen helt klart!
Efter vi var på Fredriksten drog vi in till Halden i centrum o strosa runt bland gatorna, riktigt riktigt mysigt va de :) Jag hitta t om en liten grej till mamma som jag tänkte hon skulle få på Söndag då de är Mors Dag ♥
Var hemma runt halv 6 , och även fast jag va svintrött så kände jag ändå sug efter o träna. Så de blev en sväng till gymmet. Biceps och triceps & 13 minuter på cykeln hann jag med innan mamma hämta upp mig.
Nä nu är jag bannemig gör trött och nu börjar filmen, dags o nana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...