torsdag 6 maj 2010

Sitter här o bara sitter

Nyss käkat mellanmål , ska iväg och träna om en stund :) ! Skönt skare bli skare bli!!
Funderar på vad jag ska köra för nåt ... De lutar åt ben , men sen vet jag inte om jag ska köra rygg eller axlar till. Eller om jag kör rygg imorgon, och satsar på axlar idag.
Jo men så kör jag , ben/axlar och mage idag *tummen upp*

Har vart ute hela dan idag, sammanlagt har jag väl vart inne i 1,5timme. Har haft en klass 5:or , fått gått tipspromenad o lekar. Så nu kan man lugnt säga att jag är ganska frusen, de är ju sol ute men blåser nåt såpass.
Jaha Fredag imorgon, Lördag är de cruising här i Mellerud. Men jag får se om jag ens går ut , beror ju lite på vädret också. Annars så är cruisingen inget o ha , blir bara sämre o sämre för varje år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...