lördag 8 maj 2010

Trevlig fredag

trots min trötthet och ont i öronen. Nästan så att jag glömde bort min smärta haha.
Allt började med att jag, carro & Lina gick o handla mat + godis till kvällen. Sen gick vi hem till Carro och började laga mat , tacos stod på menyn :) yummi! Vet inte hur längesen de var jag käka de, och gott var de också. Barnen kom och vi käkade.
När vi käkat färdigt plocka vi undan allt o dags för film och massa godis och chips/popcorn. Fan jag bara mölde i mig chips och popcorn (men de var ju sååå gott) . Tyckte faktiskt jag kunde få unna mig de igår , har inte käkat chips på år o dar. Kan ju säga att de känns idag i magen, ujjamej va magen inte mår bra idag haha
Men, om en timme eller två sticker jag iväg till gymmet o tränar :) Rygg & mage står på tur idag, lovely marklyft, åh jag bara älskarrrr den övningen man får ta i så man spricker o bara vrööla ur sig! Då mår man bra haha
Får se om jag hinner med cardio också, isf intervall på cykeln. Känner för att bränna lite fett på den också idag, så de är nog inte helt omöjligt.



Åh va mina öron inte alls mår bra idag, örsnibbarna börjar bli blåa och vara. Att man inte bara kan trolla så att de blir till 16mm så kunde man få slippa all denna förbannade smärta.

Cruising idag här i Mellerud , ja jag får se hur kvällen slutar..
Nähä nu ska jag klunka i mig lite energi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...