onsdag 12 maj 2010

Onsdag

Fyttifan va kallt de är! Har fröse hela dan, sitter här med morgonrocken runt mig och är inne på min andra kopp med kaffe. Snart dags o åka iväg på TSS , prov idag! De ska nog gå bra, känner mig rätt säker med alla tecken oså.
Vilodag idag , är inte helt fel. Känner verkligen att de kan behövas, är helt mör i kroppen. Träningsverk lite varstans.
Urs vilket trist väder, de verkligen spöregnar de bara öser ner och blåser storm ute. Så ingen promenix idag inte, hinner inte för den delen heller..
Gött nu är jag klar med ena örat , nu är de bara de andra stackars örat som ska töjas ännu mer. De gick snabbare än jag trott , trodde aldrig att jag skulle bli klar så fort med ena örat med tanke på att de sprack o krångla , men nu så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...