lördag 1 maj 2010

Häärligt !!

Vilket dunder superduper bra pass! De går med andra ord skeetabra ;)
Ah måste bara berätta (skryta) va man nu vill kalla de , men ialf.. Kom till gymmet var några stycken där träffa på Roger o han kläcker ut sig "här har vi gymmets starkaste tjej" sen säger han "fan alltså Linda om du inte blir utvald till årets muskelbyggare för tjejer nästa år, så slutar jag träna. Du måste bara bli utvald!" och om ni inte vet så tränar han en hel del , en muskelknutte med andra ord hehe. Träning som är hans liv typ..
Fick komplimanger om att jag blivit mer muskulös o gått ner i vikt , snacka om att jag blir glad när jag får höra sånt :) peppad peppad!

Nu ligger jag här i fotöljen helt dööd är tlööött... Får se vad som händer ikväll
men som de ser ut nu så blir de lugnt.

1 kommentar:

  1. Kul att höra tjejen! Komplimanger får en att fara upp flera meter inombords :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...