söndag 9 maj 2010

Söndag

God morgon!
Vakna redan klockan 7 imorse, hade sån jäkla smärta i öronen. Var tvungen o känna på örat om de va blodigt eller hur de var, och visst blödde de, oså massa var. Urs ont!
Så gick fort till toa sköljde av örat tog ur töjen och rengjorde de, fyfan va ont!! De såg inte speciellt fräscht ut , så nu får jag ta de lugnt med töjningen i några dar..
Men ialf , vädret är ju fint idag o de är ju positivt :) blev en morgonprommis i Vita Sannar skogen, 37minuter blev de. Något lugnare än vanligt, mamma & Frans gick med också dom orkar inte mitt höga tempo hehe.
Idag ska vi grilla :) ! Första grillningen i år för mig, ska bli riktigt gött.

Igår så blev de några varv här i Mellerud med mackan o co , men blev lugnt för min del. Åkte ut vid 22 kom runt halv tolv. Kalla mig tråkig men jag känner inte för att dricka omår faktiskt väldigt bra utan alkohol :) Och om jag nu ska dricka så ska de va nå speciellt. Japp sån är jag!
Nähä koka kaffe nu, sen cykla till affären o handla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...